n/p notarial partners gaat voor kwaliteitsmarktleiderschap
n/p is een van de grotere zelfstandige notariskantoren in Nederland. Tot september 2022 heette n/p nog VBC notarissen. In die maand hebben wij geholpen met het doorvoeren van de naamswijziging in diverse systemen en diensten.
n/p is een kantoor die zich richt op de zakelijke markt en particuliere klanten. Alle medewerkers bij n/p delen een passie voor het vak en hebben oprechte betrokkenheid bij opdrachtgevers en hun vraagstukken. Zij gaan voor kwaliteitsmarktleiderschap en willen de toon zetten in het Nederlandse notariaat. n/p heeft een breed netwerk van specialisten en diverse partnerships. Casper Jones is managing partner en Saskia van Egmond is ICT manager en wij vroegen hen naar hun ervaring met Skyliner.
n/p kiest voor Skyliner
Casper: “Toen Saskia van Egmond bij ons begon als ICT Manager om een migratie te begeleiden, hebben we in een kort tijdsbestek de opties voor een juiste ICT partner naast elkaar moeten leggen. Een van de opties was Skyliner. De gesprekken verliepen prettig en wij kregen de indruk dat onze visie over kwaliteit van dienstverlening overeenkwam. n/p heeft voor Skyliner gekozen; deels gebaseerd op ervaringen die Saskia in het verleden met Skyliner had, maar ook door een eerlijke Total Cost of Ownership (TCO) vergelijking op te stellen.”
Betrokkenheid als er toch iets misgaat
Casper vervolgt: Bij de migratie is er mede op advies van Skyliner een keuze gemaakt om een aantal zaken niet te vervangen maar te voorzien van nieuwe firmware. Daardoor zijn er wat kinderziektes geweest na de migratie. Het was fijn dat Arno mij belde dat hij er pijn in zijn buik van had, omdat dit een uitzonderlijke situatie was voor Skyliner. Daarmee geef je als ICT partner aan dat je betrokken bent. Die problemen zijn allemaal adequaat opgelost en het draait nu zeer stabiel.
VoIP in drie dagen geregeld
Casper vertelt: “De planning was om in het eerste kwartaal van 2021 ook met de telefonie over te gaan naar Skyliner. Bij contact met onze oude leverancier werden we voor een vervelende keuze gesteld. Een nieuwe migratie of na 3 werkdagen niet meer bereikbaar zijn. Skyliner begreep dat er snel geschakeld moest worden en heeft het voor elkaar gekregen dat wij drie dagen later gewoon konden bellen via hun VoIP dienstverlening. Een ongelofelijke klus met een goede begeleiding op locatie.”
De support is echt geweldig
Saskia: “Ik heb al jaren veel contact met Skyliner. Mijn relatie men hen kenmerkt zich door een aantal pijlers, namelijk flexibiliteit, snelheid, kennis en persoonlijk contact. Als er wat is, kan ik gewoon bellen en word ik direct geholpen. Ze hebben geen lastig ticketsysteem en een goed gevoel voor prioriteitstelling. Als ik bijvoorbeeld een keer op het laatste moment een nieuwe medewerker aan wil melden, wordt dat direct geregeld terwijl ik nog aan de telefoon ben.”
Skyliner heeft veel kennis in huis
Saskia vervolgt: “Omdat de organisatie overzichtelijk en flexibel is, ken ik inmiddels alle medewerkers bij Skyliner en iedereen weet wie ik ben. Met technisch zeer complexe vragen bel ik rechtstreeks de meest ervaren techneuten die mij tot nu toe altijd direct konden helpen. Dat is een unieke specialiteit die je bij andere ICT partners van dit volume niet tegenkomt.
Casper besluit: “Mijn ervaring tot nu toe is dat Skyliner een hele goede ICT partner is om mee samen te werken. Zij hebben dezelfde kwaliteitsgedachte als wij. Het is een goede keuze geweest om naar Skyliner over te stappen!”