Een ICT partner die helpt je doelen te bereiken
Skyliner is al jaren partner van KlusWijs. Hans Hortensius, eigenaar van KlusWijs, vertelt over onze persoonlijke samenwerking.
Kluswijs is een innovatieve bouwmarktketen
Hans Hortensius is begin 2011 gestart met KlusWijs. KlusWijs is een franchisemodel voor bouwmarkten die het net even anders aanpakken dan de rest. Daarnaast is inmiddels ook de woonformule KW Wonen actief op de Nederlandse markt. Het uitgangspunt: hoge kwaliteit voor een scherpe prijs in combinatie met een enorme dosis kennis, informatie en service. Daarnaast het bieden van een zeer toegankelijke, overzichtelijke en onderscheidende winkel. Hans noemt een voorbeeld: “Bij veel bouwmarkten zie je in één pad de binnen- en buitenverlichting. Maar een consument is meestal op zoek naar óf een lamp voor binnen óf een lamp voor buiten. Dus waarom staat het naast elkaar? En het montagemateriaal dan compleet ergens anders? KlusWijs kijkt naar de behoeften van de consument en past de winkelindeling daarop aan. Dat is één van de punten waarmee we onderscheidend en innovatief zijn.”
Betrokkenheid bij het doel
Skyliner luistert goed, denkt mee, komt met oplossingen en gaat daadkrachtig te werk en zorgt ervoor dat het team van KlusWijs zich kan focussen op hun corebusiness. Dit is ook wat Hans ervaart. “Onze
automatisering doet wat het moet doen, ik hoef me hier nooit druk om te maken. Om de doelen van KlusWijs te behalen hebben we leveranciers nodig die betrokken zijn bij ons doel. Daarom vind ik het belangrijk dat de partij die onze ICT regelt zich opstelt als partner en dat het dus echt als een samenwerking voelt. En dat is precies wat Skyliner doet voor ons.”
Persoonlijk contact
Ondanks het feit dat alle medewerkers van Skyliner op de hoogte zijn van wat er bij KlusWijs speelt, vindt Hans het prettig dat hij een aantal vaste contactpersonen heeft en deze snel kan bereiken. Alhoewel er weinig verstoringen zijn, kan hij zijn contactpersonen op ieder tijdstip van de dag makkelijk bereiken en wordt hij direct geholpen als dat nodig is. Hans: “Ik vind het belangrijk dat het contact persoonlijk is en dat ze precies weten wat er bij ons speelt. Wij hebben ook veel persoonlijk contact met onze franchisenemers en ik verwacht van een ICT bedrijf dezelfde instelling. Nog een reden waarom Skyliner zo goed bij ons past.”
Luisteren en meedenken
Hans vindt dat de relatie met een ICT bedrijf niet kan voortbestaan op de technische kennis alleen. “Juist het goed luisteren is de meerwaarde. Ook aandacht en betrokkenheid vind ik ontzettend belangrijk”, aldus Hans. Daarnaast verwacht Hans ook dat Skyliner vooruit denkt. Hans: “Als we bijvoorbeeld tegen capaciteitsproblemen aanlopen weet ik dat Skyliner dat in de gaten heeft en dat ze tijdig met opties komen om dit probleem te voorkomen. Die instelling verwacht ik van een partner. ”Skyliner is al jaren partner van Kluswijs. En wat Hans betreft blijft hij nog jaren tevreden klant!”
Het credo van de KlusWijs formule is “mensen maken het verschil”. Dit geldt volgens Hans ook zeker voor de mensen binnen Skyliner!
Wilt u ook ervaren dat ICT mensenwerk is? Neem contact op en we komen graag langs voor een kennismakingsgesprek.