Hermans & Schuttevaer Notarissen, de kracht van innovatie
Hermans & Schuttevaer is een groot notariskantoor met vestigingen in Amsterdam en Utrecht. Zij hebben een uitgebreide adviespraktijk voor particulieren en ondernemers. Het cliëntenbestand varieert van particulieren en MKB tot grote nationaal en internationaal opererende ondernemingen. Er is een gedreven en enthousiast team, dat graag samenwerkt met en voor hun cliënten. “Wij geloven dat innovatie ons en onze cliënten verder brengt, dat is onze kracht!”
Wij spraken met Jean-Paul Bolhaar, managing partner en Saskia van Egmond ICT adviseur bij Hermans & Schuttevaer en vroegen naar hun ervaring met Skyliner.
Vernieuwen vergroot onze waarde als notaris
Jean-Paul vertelt: “Meebewegen met vernieuwingen vergroot onze waarde als notaris. Wij lopen voorop en omarmen innovaties, zodat we onze cliënten nog beter van dienst kunnen zijn. Bij de keuze voor een nieuwe ICT partner was dat een belangrijk onderdeel. Wij zijn dan ook overgestapt naar de private cloud van Skyliner en maken gebruik van Managed Hosted Server en Managed Hosted Werkplek. Voor een vaste prijs per maand werken wij in de cloud en zijn daardoor enorm flexibel qua schaalbaarheid.”
Migraties en consultancy
Jean-Paul vervolgt: “Skyliner heeft bewezen heel snel te kunnen schakelen door de enorme migratie te bewerkstelligen in een weekend. Op vrijdag zijn we gestopt met het oude systeem en maandagochtend kon iedereen gewoon weer verder werken op het nieuwe systeem. Ook de mail is in het weekend gemigreerd. Om nog wat kleine dingen op te lossen waren er een aantal mensen van Skyliner op maandag in het pand.”
Skyliner is een allround ICT partner
Saskia: “Buiten de specialistische kennis over het notariaat is er veel kennis aanwezig op allerlei ICT gebied, denk aan systeembeheer, VoIP, softwareontwikkeling, advisering met betrekking tot rapportages, domeinnaam beheer en ga zo maar door. Dat maakt Skyliner voor de klant een allround ICT partner met veel kennis en prettige mensen”. Uiteindelijk weet ik altijd, Skyliner lost het op! En dat is top!”
Support is echt onderscheidend
Saskia vervolgt: “Zodra er een probleem is, kan ik snel met Skyliner schakelen zonder vervelende ticketsystemen te hoeven hanteren. Dat werkt voor mij niet omdat het vaak een vraag is die veel gemakkelijker telefonisch beantwoord kan worden dan dat je als gebruiker eerst een heel verhaal moet gaan typen wat vaak weer vragen oplevert. De wijze waarop Skyliner werkt, met een telefonisch bereikbare helpdesk, is super fijn als klant. Je wordt snel geholpen en je hebt persoonlijk contact”.