Huijbregts Notarissen & Adviseurs
Bij een groot notariskantoor staat de ICT-partij in veel gevallen onder de sneltoets. Nieuwe collega’s, het veranderen van toestelnaam of een account wat ingericht moet worden: voor Huijbregts Notarissen is dit bijna dagelijkse kost.
Marc Robbers en Natasja Stolzenbach zijn werkzaam bij Huijbregts Notarissen en werken al jaren naar volle tevredenheid samen met Skyliner. Hieronder leest u wat de samenwerking zo succesvol maakt.
Iedereen bij Skyliner kent mij en ik ken iedereen
Als we Natasja vragen naar de samenwerking, geeft ze aan dat ze dagelijks contact heeft met de service desk. “Er is met zoveel collega’s altijd wel wat te regelen. Het bevalt ontzettend goed dat ik direct iemand aan de lijn krijg die mij direct kan helpen. Ik ken ondertussen iedereen bij Skyliner én ze kennen mij ook. Dat werkt erg prettig.”
Als je tevreden bent, ga je niet wisselen
Marc: “Als je tevreden bent, moet je niet wijzigen. We zijn al 12 jaar relatie van Skyliner. Uiteraard komen er wel eens partijen langs met mooie verhalen. Maar je weet dat een nieuwe partij alles op de kop gooit en dat komt de continuïteit niet ten goede.”
Natasja vult aan: “Het is ook een kwestie van vertrouwen. Het vertrouwen wat wij in Skyliner hebben, wordt elke keer bevestigd. Samen los je dingen op en als er dan toch iets is, ga je samen aan tafel zitten. Dat samenwerken geeft vertrouwen.”
Blijven vernieuwen
In de afgelopen 12 jaar is er al veel vernieuwd op ICT gebied bij Huijbregts. Zo was de switch naar thuiswerken geen enkel probleem omdat de onderliggende techniek er al was. Natasja: “Het was een kwestie van de knop omzetten.”
Toekomstgericht werken blijft van belang. Op het moment van het interview worden bijvoorbeeld de thin clients vervangen voor nieuwe pc’s. Dit geeft meer flexibiliteit en meer mogelijkheden voor video-bellen en digitaal samenwerken. Natasha: “Alles wordt in het weekend vervangen zodat wij er zo min mogelijk last van hebben. Na het weekend is een medewerker van Skyliner hier op locatie aanwezig om direct te helpen bij eventuele problemen. Ik heb er alle vertrouwen in dat ook dit vlekkeloos gaat verlopen.
Marc: “Wij bevelen Skyliner zeker aan. Skyliner is ook ooit bij ons aanbevolen en daar zijn we nog steeds blij mee.” Ook Natasha sluit positief af: “Het persoonlijk contact met de servicedesk en de snelheid waarmee ze je helpen zijn de echte kracht van Skyliner.”