Vandaag een korte evaluatie bij één van onze grotere opdrachtgevers die een aantal maanden geleden is overgestapt naar Skyliner. Onze contactpersoon had intern van meerdere collega’s gehoord dat onze servicedesk zo prettig functioneert. Fijn om te horen, vooral omdat een aantal van onze support engineers momenteel vanwege corona vanuit huis werkt en de werkdruk best groot is.
De support engineers staan dagelijks veel klanten te woord en zij lossen, met ondersteuning van de system engineers, de meest uiteenlopende vraagstukken op. In deze coronatijd zien we een patroon in de vraagstelling. Er zijn veel gebruikersvragen die te maken hebben met werken op afstand. Mocht u momenteel thuis werken dan zou het zomaar kunnen zijn dat u een keer één van onderstaande vragen of problemen tegenkomt:
· Mijn Outlook doet niets
· Waar is mijn Microsoft Teams plug-in gebleven?
· Mijn Microsoft Teams werkt niet
· De app Hipper werkt niet
· Mijn telefoon doet het niet meer
· Ik kan geen connectie maken met de server (de VPN verbinding werkt niet)
· Ik ben mijn wachtwoord vergeten
· Ik kan niet meer bij een schijf, een map of een website
· Mijn pdf’s openen ineens in Chrome
· Willen jullie schijf ‘X’ toevoegen?
Ook hiervoor kunt u onze servicedesk gewoon bellen. Wij doen er alles aan om u snel op weg te helpen. Wij zijn trots op onze support engineers want al jarenlang wordt de servicedesk als één van de onze onderscheidende factoren genoemd. Dat werd vandaag maar weer mooi bevestigd.
“We voelen duidelijk dat we geen ticketnummer zijn. De servicedesk is heel goed bereikbaar en ze stellen de goede vragen waardoor we snel geholpen worden. We zijn erg blij met jullie support”
Een mooie opsteker voor onze mannen van de servicedesk en zeker het delen waard!
De Servicedesk van Skyliner is bereikbaar via 0318-495055 of Support@Skyliner.nl