VBC Notarissen is dit jaar met hun ICT naar Skyliner overgestapt. De overname van de telefonie stond begin volgend jaar op de planning. Vorige week kregen we ineens de vraag of we binnen een paar werkdagen alles konden overnemen, omdat er anders 70 man niet meer kon bellen. Het was een enorme uitdaging met een geslaagde migratie als gevolg. Zij blij en wij dubbel blij. Een tevreden klant en een heerlijke taart als dank!
Heeft u uw service hoog in het vaandel staan? Vindt u het belangrijk om altijd en overal bereikbaar te zijn? Wij zien hierin een grote verschuiving. Zo kiezen steeds meer bedrijven ervoor om mobiele en vaste telefonie te combineren. Deze overweging wordt gemaakt zodat optimale bereikbaarheid gegarandeerd kan worden. Wilt u hier meer over weten? Wij helpen u graag.
Onze leverancier van de VoIP telefonie heeft voor zijn telefonieplatform een aantal veranderingen doorgevoerd om de werking, beschikbaarheid en veiligheid van de dienst te verhogen.
Hierdoor is het noodzakelijk dat de apps die op de mobiele telefonie gebruikt worden zoals de Hipper, Zapper en I Am naar de laatste versie geüpdatet worden. Deze zullen na 4 april 2016 niet meer goed functioneren.
Vanaf heden bieden wij een nieuwe dienst aan op onze hosted telefooncentrale. Het is nu mogelijk om uw servicenummers (0800 en 0900-nummers) rechtstreeks onder te brengen in de hosted telefooncentrale. Deze dienst is ideaal voor bedrijven die regelmatig servicenummers gebruiken in de dienstverlening naar haar klanten, bijvoorbeeld voor een servicedesk, callcenter of boekingsbureau.
Bij Skyliner zorgen we er graag voor dat uw bedrijf altijd telefonisch bereikbaar is. Dat realiseren we aan de hand van Hosted IP (HIP) telefonie, een telefooncentrale vanuit de ‘Cloud’. Met HIP telefonie bent u altijd en overal bereikbaar op elk toestel, vast én mobiel. Hoe dat werkt? Dat leggen we u graag uit in deze blog aan de hand van vijf belangrijke voordelen.
Dit jaar hebben wij ons dienstenpakket uitgebreid met de verkoop van mobiele telefonie op het KPN netwerk. Dit is een logisch vervolg op het verkopen en implementeren van Voice over IP telefonie bij onze relaties. Deze manier van bellen is in de meeste gevallen aanzienlijk goedkoper en veel flexibeler dan uw huidige telefooncentrale.
Door de groei van onze diensten die we van RoutIT afnemen in zowel diversiteit als kwantiteit hebben we een hogere partnerstatus verworven. Hierdoor wordt onze samenwerking verder verstevigd en kunnen we sneller schakelen en nog beter passende verbindings- en voip-oplossingen samenstellen.
Voice Over IP, ofwel VoIP, staat voor bellen over het IP protocol, dat wil zeggen het internet. VoIP is kort gezegd telefoneren over het internet. Al vele jaren bellen de medewerkers van Skyliner op basis van Voice Over IP en zij ervaren duidelijk de meerwaarde ervan. Daarom hebben wij in 2006 besloten om ook (Hosted) Voice diensten aan te gaan bieden. Om deze dienst op het door ons gewenste kwaliteitsniveau aan te kunnen bieden is hiervoor in 2009 een partnership met RoutIT aangegaan. RoutIT is een bedrijf dat gevestigd is in Ede en zich bezighoudt met ‘connectivity’ en ‘cloud’ diensten.
Diensten
Nieuws
Contact
Standaardruiter 11
3905 PT Veenendaal
info@skyliner.nl
0318 49 50 50 (Algemeen)
0318 49 50 55 (Servicedesk)