Servicenummers op VOIP-centrale

Vanaf heden bieden wij een nieuwe dienst aan op onze hosted telefooncentrale. Het is nu mogelijk om uw servicenummers (0800 en 0900-nummers) rechtstreeks onder te brengen in de hosted telefooncentrale. Deze dienst is ideaal voor bedrijven die regelmatig servicenummers gebruiken in de dienstverlening naar haar klanten, bijvoorbeeld voor een servicedesk, callcenter of boekingsbureau.

Hoe werkt het precies?

Wij plaatsen uw servicenummer(s) rechtstreeks op de hosted telefooncentrale, zodat telefoongesprekken direct via deze centrale binnenkomen. Hiermee bespaart u de extra doorschakelkosten die anders wel in rekening worden gebracht. Voor deze dienst betaalt u eenmalige aansluitkosten en daarna een vast abonnementsbedrag per maand. De verbruikskosten worden apart in rekening gebracht.

Verschil 0800 en 0900 nummers

Met een 0800 nummer kunnen klanten u gratis bellen en met 0900 nummer kunt u een vergoeding in rekening brengen aan de beller. Vraag gerust één van onze adviseurs voor meer informatie.

De voordelen van Hosted VOIP

Met een hosted telefooncentrale bent u flexibeler en kunt u uw klanten optimaal van dienst zijn. U kunt het zien als een telefooncentrale in de ‘cloud’, bellen en gebeld worden op elke locatie. Dat kan op kantoor zijn, maar ook vanuit huis of onderweg. En of dit nu met één of met meerdere personen op verschillende plaatsen is, dat is allemaal mogelijk. De beltikken kunt u voor een vast bedrag afkopen, waardoor u grip heeft op uw maandelijkse telefoonkosten.
Wij vertellen u graag meer over de bijna onbeperkte mogelijkheden.

Prijzen servicenummers

Voor het inrichten van het servicenummer en het koppelen in uw hosted telefooncentrale rekenen wij eenmalig €125,-. De maandelijkse abonnementskosten bedragen €50,- per maand.

Voor meer informatie over deze nieuwe dienst of over het aanmelden van uw servicenummers, kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 0318- 495050 of ons mailen via contact@skyliner.nl